


Det är dags för Örebro katthems monter på NERKs stora utställning på Conventum Arena! Vinster till lotterier och söta porslinskatter till adoptionshyllan packas för fullt!


Om någon vill skänka saker – gärna med kattema men även annat går precis lika bra!
– så välkommen att lämna det på katthemmet! Tack på förtass!


1 reaktion till “Och snart ses vi på utställning igen: 7-8 juni”