Det är inte så negativt som en del får det att låta, det där med att vara lagårdskatt. Därför hoppas jag kunna finna någon glad bloggande lagårdskisse som vill ställa upp på en intervju i Wikkibloggen!
Hör av dig!
Din Tass I Cyberspace!
Det är inte så negativt som en del får det att låta, det där med att vara lagårdskatt. Därför hoppas jag kunna finna någon glad bloggande lagårdskisse som vill ställa upp på en intervju i Wikkibloggen!
Hör av dig!
Jag kan ställa upp fast jag är inte så jätteerfaren
tass Busan
Hurra, då ska jag fundera på bra frågor att ställa! Återkommer!
NosPuss Wikki