![IMAG0318[1]](http://blogg.wikki.se/wp-content/uploads/2016/03/IMAG03181.jpg)
Om man gör en söt katt i porslin och pimpar med blommor och band – varför måla på så arga ögon?? Jag ska allt måla om dem!!! Snälla ögon ska det vara!
Din Tass I Cyberspace!
![IMAG0318[1]](http://blogg.wikki.se/wp-content/uploads/2016/03/IMAG03181.jpg)
Om man gör en söt katt i porslin och pimpar med blommor och band – varför måla på så arga ögon?? Jag ska allt måla om dem!!! Snälla ögon ska det vara!