![IMG_2712[1]](http://blogg.wikki.se/wp-content/uploads/2015/02/IMG_27121-e1423749245104.jpg)
Nova satt så underbart vackert i siluett mot fönstret och när kameran väl var framplockad så var hon inte där, utan…
Här:
![IMG_2694[1]](http://blogg.wikki.se/wp-content/uploads/2015/02/IMG_26941.jpg)
Visst är hon söt, min lillasyster?
Din Tass I Cyberspace!
![IMG_2712[1]](http://blogg.wikki.se/wp-content/uploads/2015/02/IMG_27121-e1423749245104.jpg)
Nova satt så underbart vackert i siluett mot fönstret och när kameran väl var framplockad så var hon inte där, utan…
Här:
![IMG_2694[1]](http://blogg.wikki.se/wp-content/uploads/2015/02/IMG_26941.jpg)
Visst är hon söt, min lillasyster?