Vilken är rätt Bill!??

fel bill
”Telia” skickar en lagom corny serviceuppgift om ”Fel bill!” med text:
hej, vi informera dig om att din sluta vräkning betalat två gånger, och det är på grund av en tekniskt fel. När du sagt informationen på kortet, kommer vi att återbetala ditt konto.

Sure, Bill! Vräkning va!?? Jag har skrattkramp i morrhåren!

Författare: Wikki

Hej! Det här är min blogg. Med mina fyra tassar, arton klor och yviga svans samt en nyfiken nos förmedlas här mina åsikter, med stöd från mattes knä. Där ser jag självklart till att skriva sanningen. Och hur det är att ha två människor som behöver en fast tass. Men nu är det dags för min dagliga promenad ute och den tänker jag inte gå miste om, inte ens för er skull. //Wikipedia

3 reaktioner till “Vilken är rätt Bill!??”

  1. Hej Wikki!
    Mitt namn är Patricia och jag jobbar på Telias kundtjänst, som du redan förstått så kommer inte detta mail från oss. Vi är medvetna om att dessa bluffmail cirkulerar och vi hoppas att alla är lika uppmärksamma som du och inte går på bluffen.

    Du kan anmäla överträdelser till oss via nedanstående länk:
    http://www.telia.se/privat/abuse/anmalan-av-overtradelser.page

    Ha en härlig fortsättning på dagen!

    Med vänliga hälsningar
    Patricia Elsius
    Telia kundservice

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *