Häromdagen när jag jamade om att jag fått meddelande om ”Fel Bill” så kom det faktiskt respons från en uppmärksam Kundtjänst-Patricia hos Telia! Hon hade hittat RÄTT BILL åt mig:
Eller flera stycken Bill faktiskt!
Mycket trevliga Bill skulle jag tro, kända Bill i alla fall!
Eller….
Nej, jag skojar bara! *kattbus* Men Patricia på Telia tog sig tid att kommentera med:
”Hej Wikki! Mitt namn är Patricia och jag jobbar på Telias kundtjänst, som du redan förstått så kommer inte detta mail från oss. Vi är medvetna om att dessa bluffmail cirkulerar och vi hoppas att alla är lika uppmärksamma som du och inte går på bluffen.
Du kan anmäla överträdelser till oss via nedanstående länk: http://www.telia.se/privat/abuse/anmalan-av-overtradelser.page
Ha en härlig fortsättning på dagen!
Med vänliga hälsningar Patricia Elsius Telia kundservice”
Sådant kallar jag kundomtanke out of the box! *spinner*