”Telia” skickar en lagom corny serviceuppgift om ”Fel bill!” med text:
hej, vi informera dig om att din sluta vräkning betalat två gånger, och det är på grund av en tekniskt fel. När du sagt informationen på kortet, kommer vi att återbetala ditt konto.
Sure, Bill! Vräkning va!?? Jag har skrattkramp i morrhåren!
Författare: Wikki
Hej! Det här är min blogg. Med mina fyra tassar, arton klor och yviga svans samt en nyfiken nos förmedlas här mina åsikter, med stöd från mattes knä. Där ser jag självklart till att skriva sanningen. Och hur det är att ha två människor som behöver en fast tass. Men nu är det dags för min dagliga promenad ute och den tänker jag inte gå miste om, inte ens för er skull. //Wikipedia
Visa alla inlägg av Wikki
Hej Wikki!
Mitt namn är Patricia och jag jobbar på Telias kundtjänst, som du redan förstått så kommer inte detta mail från oss. Vi är medvetna om att dessa bluffmail cirkulerar och vi hoppas att alla är lika uppmärksamma som du och inte går på bluffen.
Du kan anmäla överträdelser till oss via nedanstående länk:
http://www.telia.se/privat/abuse/anmalan-av-overtradelser.page
Ha en härlig fortsättning på dagen!
Med vänliga hälsningar
Patricia Elsius
Telia kundservice
Tusen tack Patricia! <3 NosPuss Wikki