
Du kommer väl snart, husse?!!
![IMAG1505[1]](http://blogg.wikki.se/wp-content/uploads/2016/06/IMAG15051.jpg)
Men vänta nu, varför får Tusse vara ute och springa så här sent, när inte vi får det???!
![IMAG1506[1]](http://blogg.wikki.se/wp-content/uploads/2016/07/IMAG15061-300x169.jpg)
Din Tass I Cyberspace!

Du kommer väl snart, husse?!!
![IMAG1505[1]](http://blogg.wikki.se/wp-content/uploads/2016/06/IMAG15051.jpg)
Men vänta nu, varför får Tusse vara ute och springa så här sent, när inte vi får det???!
![IMAG1506[1]](http://blogg.wikki.se/wp-content/uploads/2016/07/IMAG15061-300x169.jpg)
Finingar & så jamatn’s härligt me´ Midsommar på landet ♥ ….
/Jam & Kram Annmi 🙂