
När Stora matte är hos oss, då ställer hon alltid till en förskräcklig oreda.
Hon har prylar över hela köksbordet!

Fast i och för sig var det rätt skönt att dagsova på hennes nya fina väst…
Nova snarkar i hängande stil i sitt klöstorn:

Men när Stora matte sedan åker hem till Tanja så blir det lite tomt??!

Jisses med grejer att busa med 🙂
Tassklappar o Nosbuffar
Mjau, jag begriper inte var hon får allt ifrån! TassKram Wikki